Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Tu deni tenkrat jsem sledoval z povzdali a fandil narodu at to dobre dopadne. skoda, ze jsem si nenatacel televizni zabery. Mnozi dnesni antikomunisti se tam tenkrat ohaneli pendrekem.

A z meho detstvi mam par civeh filmu natocenem na formatu 9,5 mm. Ty bohuzel uz nikdo neokopiruje na nic.

0 0
možnosti
Foto

Zeman nebyl v té době prognostik. Do Prognostického ústavu přišel až v roce 1990.

0 0
možnosti
Foto

J41a60k58u13b 74R35o54t40h

15. 1. 2018 17:01

R^ Já jsem rád, doktore, že sem píšete, to je vždy takové potěšení... A vždycky si vzpomenu na tričko, které jsem v listopadu či prosinci 89 od Vás dostal, černé, s Titanikem a KSČ. Pamatujete? Na mne asi ne, byla to doba hektická.

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS