Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OK

O67t61a 20K98i89n75c

13. 1. 2018 0:18

Na můj vkus je váš blog sice trochu morbidní, ale musím uznat, že vaše blogy si přečtu jedním dechem od začátku až do konce. Takže ode mne zasloužená karma a už se moc těším na vaše další blogy. Díky za ně předem. R^

0 0
možnosti
Foto

Karma. Pátrám po knize, která právě popisuje události kolem pražského povstání odmítnutí americké pomoci. Kdysi jsem ji četl, ale nemohu si vzpomenout na název a autora. Parlamentář, vyslaný Pattonem vyjednávat (původem Čech), se po válce vrátil do ČSR a byl údajně komunisty popraven. Prosím, víte-li o této knize, informujte mě. R^

2 0
možnosti
LJ

Nevím, zda mám napsat, že jsem to přečetl jedním dechem nebo že jsem to četl se zatajeným dechem. Zdánlivě se to vylučuje, platí však obé. Samozřejmě karma.

6 0
možnosti
  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1269x
Z důvodu věznění otce vyučený zedník, absolvent stavební průmyslovky, advokát, aktivní již za bývalého režimu jako obhájce politicky pronásledovaných osob, člen VONS a humanitárních organizací, publicista, novinář a historik. Více na www.milanhulik.cz

Seznam rubrik