Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BM

Pane, na to aby jste mohl zastávat požadovanou funkci se musíte naučit myslet "politicky";-)

0 0
možnosti
PK

já bych ji nepodceňoval, třeba vybuduje tak potřebné české námořnictvo (konečně) a vrtulníky, jejichž nákup zrušila a vybírá nové, budou mít mnohem hezčí barvu než ty dosavadní;-)

Karma za článek, výčet Vašich cest a zajímavých míst, které jste navštívil, je velmi inspirativní. Děkuji

0 0
možnosti
Foto

Pobavil jste, pane doktore, a myslím, že si legrace ještě užijeme dost. R^

1 0
možnosti
GH

G24e37o93r80g58e 11H43o75l79y

27. 2. 2018 23:30

Jak popisujete ty ruzne hrbitovy kde jsou pochovani Cesi, tak jsem si vzpomnel na pana spisovatele Josefa Skvoreckeho, ktery brzo po prichodu na tento kontinent cestoval se svoji zenou pani Salivarovou po USA a vsimli si, ze tam na hrobech bylo mnoho ceskych jmen z obdobi tamni obcanske valky, udelal do toho vyzkum a napsal pak roman 'Bride of Texas', ja jsem se s nim setkal asi pred 18 lety zde v Toronte a meli jsme zajimavy rozhovor na mnoho themat

https://www.theguardian.com/books/2012/jan/09/josef-skvorecky

0 0
možnosti
JV

J53i22ř86í 42V28o34l79k71a

27. 2. 2018 19:40

Dobrý večer, pane Hulíku. Divím se, že se divíte. Žijete v zemi, kde i sen, byť blbej, se stane skutečností.

Je mi z Vás smutno, protože ambice být plukovníkem či co jste to zmiňoval je hanebné. Potřebujeme více generálů. a a a a další hodnostáře. Mužstvo tak nějak někdy doladíme.

Já jsem nevoják v trvalé bojeschopnosti obdařovat štěstím manželky schopných hrdých vojáků, kteří s paní, je to paní?, ministrem snad přežijí. Pokud ví víc, než náčelník armády, tak smekám. Já jsem na internetu nastudoval nejvíc, že milá děvčata jsou pouze v okolí, jenom zavolat.

Mám pro Vás dobrou radu, pokud si chcete zachovat v této zemi zdravý rozum, působte mezi lidmi, ať začnou přemýšlet. To můžete dělat i bez šarže, a neberte mě vážně. Co je vážné, víme oba. Dík za článek.

2 0
možnosti
JD

Doporučuji vám ujasnit si k čemu slouží ministerstvo v jehož čele je ministr obrany.

0 0
možnosti
SS

Ta malorazka je Marlin, ne Merlin. ;-D

0 0
možnosti
JS

Vzhledem k poctu aktivnich, bojeschopnych vojaku a stavu bojove techniky nasi armady si myslim, ze post ministryne valky/obrany je zcela irelevantni a muze ho zastavat jakakoli osoba seznamena intenzivnim internetovym studiem na pr. "Kucharky nasi vesnice".

1 0
možnosti
JM

Za týden se ta šikovná ministryně dozví z netu, jak vyrobit vodíkovou pumu - a jsme za vodou....

5 0
možnosti
DP
  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1269x
Z důvodu věznění otce vyučený zedník, absolvent stavební průmyslovky, advokát, aktivní již za bývalého režimu jako obhájce politicky pronásledovaných osob, člen VONS a humanitárních organizací, publicista, novinář a historik. Více na www.milanhulik.cz

Seznam rubrik