Diskuse

Agent A 234

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I mne takovéto podezření napadlo, když jsem hledal vysvětlení pro proruské postoje MZ. Jelikož vím, že takovéto podezření nelze dokázat, dále jsem se tím nezabýval.

0 0
možnosti

Myslím, že toho víte víc, než samotný Zeman!!;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Z kolínska pochází i pocházela celá řada významných osobností. Ač i autor se snaží, zatím to u něho asi nehrozí. Nejenom v jeho případě bych to ovšem viděl spíše na agnet/šifru 324;-D

1 1
možnosti

O97t85a 15K27i83n36c

13. 6. 2018 14:49

Opět super blog od vás. R^R^R^ Jasně zasloužená karma.

5 0
možnosti

J52o19s10e46f 88N27i68k69l

13. 6. 2018 14:24

...ať žije lež...čím větší, tím lepší...pozor na malý límeček...

1 0
možnosti

Zajimalo by mne, jak dlouho zde tento vas vykrik vydrzi. Dopoledne mi byl podobny prispevek smazan jamo mimo tema clanku.

1 0
možnosti

Gratuluji k novým botám.

3 0
možnosti
  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1269x
Z důvodu věznění otce vyučený zedník, absolvent stavební průmyslovky, advokát, aktivní již za bývalého režimu jako obhájce politicky pronásledovaných osob, člen VONS a humanitárních organizací, publicista, novinář a historik. Více na www.milanhulik.cz

Seznam rubrik